Global Ops Commando Libya

Global Ops Commando Libya

Davne 1968 jedan B-52G Stratofortres je pokušavajući da prinudno sleti u bazu Tuli završio u plamenu. Neke od termonuklearnih bombi su, ili eksplodirale, ili su nađene duboko pod ledom. Jedna nikada nije nađena. Činjenice...

Nakon 40-tak godina ruska mafija dolazi do podataka i uspeva da nađe bombu. Zna se i kupac. U pitanju je libijski vođa. Ovo nam već govori kad je igra početa da se radi. Dakle, libijski vođa (a nije Gadafi) je rešio da odreši kesu a CIA na teren šalje dva svoja operativca, Vas i vašeg partnera.



Potera za Jebievdenkom će vas odvesti na razne krajeve sveta a uglavnom ćete tamaniti ruse i arape. Kažem tamaniti, pošto veštačka inteligencija protivnika je na nivou pileta. Protivnici će skakati iz zaklona u zaklon i povremeno baciti po koju bombu. I to je sve. Ali zato će trčati pravo na vas ako im tako nalaže skripta. Ukoliko krenete da ih zaobiđete, neće vas primetiti. Vaš partner nije ništa bolji. Neretko će pucati u zid a situacija koje se graniče sa apsurdom ima koliko hoćete. Recimo, vaš partner se napucava sa jednim NPC a vi sve to obiđete i krenete dalje kad primetite da neko puca na vas iza leđa. Onaj NPC je batalio vašeg partnera i krenuo za vama jer skripta kaže da ste vi bitni a ne vaš partner.



Grafika je na nivou igre. Definitivno ne zadovoljava današnje standarde. Rekao bih da kasni bar pet godina. Manjak poligona, manjak detalja, manjak svega. Sa druge strane, developeri su se potrudili malo i dali nam uništive zaklone, što je jedan mali plus.

Zasmetala mi je i detekcija pogodaka. Kao da je i to malo, pa su protivnicima dali i gomilu hit poena. Nedostaje i bilo kakav hint sistem. Na samom početku jednostavno nisam znao šta da radim sa bornim kolima. Ništa im nisam mogao a nigde se nije moglo proći, dok u jednom trenutku nisam prišao skroz do bornih kola i dok nije krenula animacija. Ni u jednoj igri nisam imao potrebu da priđem skroz blizu vozila koje me poliva olovom. Primera ima dosta.



Glasovna gluma je očajna. Dijalozi takođe. Krici i glasovi protivnika uopšte su totalni promašaj. Naprosto su smešni i jednostavno teraju da se smanji volume da se može igrati koliko toliko.



Prvo, Libija nema nikakve teroriste. Dalje, rekao bih da u Libiji nema baš nešto hrišćanskih verskih objekata. Neko ko zna da napiše dovoljan broj linija koda da napravi video igru, ne zna da koristi Google.

Ako nemate šta drugo da igrate, predlažem vam da odigrate neku od proverenih igara koju ste već odigrali. Na neke igre jednostavno ne treba trošiti vreme. Šteta, a ideja o bombi koja leži 40 godina ispod gomile leda je obećavala.

Gamer ITstreet
rating
4/10

 
  Share on Facebook Share on Twitter Share on Reddit Share on LinkedIn
Pregledano 376 put/a  comments      Nema Komentara  comments 

Baš nam vaš komentar fali

Vaša mejl adresa neće biti objavljena. Obavezna polja su obeležena sa *

Blog podržava gravatare kao lični potpis

HTML kod nije dozvoljen

Komentar je ograničen na 600 karaktera


Nema postavljenih poruka. Budite prvi koji će postaviti poruku.